Многу луѓе не знаат дека одморот и релаксацијата се исто толку важни за растот на мускулите како и кревањето на тежини. Во овој блог пост, ги истражуваме 3-те најдобри вежби за активна релаксација кои му даваат на Вашето тело време да заздрави и ве тера да се движите во исто време.

Следниве активности помагаат да ја подобрите вашата внатрешна рамнотежа и лична благосостојба, да го намалат нивото на стрес и повторно да го центрираат Вашето тело за да можете да дојдете во фитнес студиото со оптимална енергија. Тие исто така ја стимулираат циркулацијата на крвта, го активираат имунолошкиот систем и го намалуваат клеточното воспаление. Уживајте!

Јога

Јогата,  спорт на 21-от век, е подарокот што продолжува да се дава. Не само што ја подобрува флексибилноста, гради мускули и го тонизира вашето тело, туку јогата има позитивно влијание врз вашата ментална состојба. Препорачуваме да ја вклучите јогата во вашата фитнес рутина барем еднаш неделно. Можете да изберете од десетици различни стилови – Аштанга и Моќ за поголем интензитет или Хата и Јин јога за повеќе спокојство. Хата и Јин промовираат активна релаксација додека ги држите позите подолго време и допирате до длабоките мускулни ткива. Ова го ослободува стресот и напнатоста, па потоа ќе се чувствувате ментално освежени, како и физички подмладени. Sportmaster има десетици партнерски студија низ Македонија. Посетете ја нашата веб-страница или апликација за да најдете часови по јога во вашата област.

Медитација

Дали знаевте дека седењето мирно 10 минути дневно ви дава супермоќ? Медитацијата ве прави посвесни за себе, го намалува стресот, помага во управувањето со анксиозноста и ги подобрува надворешните односи. Медитацијата исто така го подобрува распонот на вниманието и фокусот и го намалува губењето на меморијата поврзано со возраста. Навиката за медитација можете да ја стекнете преку еден од нашите партнери за медитација. Подигнувањето на медитација сега е одлична идеја ако не ви се допаѓаат постудените месеци. Ги намалува негативните емоции и го промовира емоционалното здравје, така што ќе уживате во поладните денови многу повеќе од минатата година!

Breathwork

Breathwork, или Пранајама за јоги, е практика на свесно дишење за поврзување на вашето тело и ум. Фантастично е за активна релаксација бидејќи ја смирува акутната реакција на стрес и ги намалува симптомите на анксиозност. Дишењето предизвикува одговор на релаксација на телото додека го намалува крвниот притисок преку длабокото абдоминално дишење. Ако сте склони кон стрес и анксиозност, часовите Breathwork и вежбите Breathwork се природен и пријатен начин да ја преземете контролата и да ги намалите нивоата на кортизол. Breathwork е исцелителна практика која се користи низ целиот свет и станува сè попопуларна во Европа во последниве години. Вклучете ја оваа форма на свесно дишење во вашата дневна рутина и уживајте да се чувствувате попродуктивни, посмирени и поурамнотежени.