Често поставувани прашања


Како да извршам уплата?

Доколку компанијата не ја покрива Вашата месечна претплата, уплатите се извршуваат online преку Вашиот профил на нашата веб страна или Sportmaster апликација. Во Вашиот профил, во полето ”Уплати” можете да одберете пакет, како и да ги погледнете сите предходни уплати.

Дали мојата претплата трае 30/31 ден од денот на уплатата?

Не, претплатата трае до крајот на тековниот месец за кој имате извршено уплата.

Дали можам да извршам уплата за повеќе месеци?

Да, можете да одберете за колку месеци сакате да извршите уплата.

Дали можам да направам пауза помеѓу две претплати?

Да, доколку не извршите уплата или не се пријавите како активен челн за тековниот месец Вашата претплата ќе биде паузирана.

Дали мојата претплата може да ја користи некој друг?

Не. Вашата претплата важи само за Вас и не може да се пренесе на друго лице.

Можам ли да добијам претплата за член на моето семејство?

Ве молиме контактирајте не за да ја разгледаме оваа можност.

Колку време трае мојата Sportmaster претплата?

Сите Sportmaster претплати се месечни и траат до крајот на тековниот месец.

При креирање на кориснички профил добивам информација дека корисникот веќе постои. Што да правам?

Доколку добиете ваква порака тоа значи дека e-mail адресата веќе е во нашиот систем, односно некој корисник веќе ја искористил Вашата e-mail адреса. Доколку тоа не сте Вие, Ве молиме исконтактирајте не на [email protected] или на 02 609 10 10.

Како можам да добијам Sportmaster претплата преку компанија?

Sportmaster претплата преку компанија можете да добиете со креирање кориснички профил тука и внесување на потребните информации, како и промо кодот за Вашата компанија, кој можете да го добиете од Вашиот менаџер за човечки ресурси.

Како да знам дали мојата компанија има склучено договор со Sportmaster?

Обратете се на одговорното лице или до секторот за човечки ресурси во Вашата компанија. Секако, секогаш можете да не исконтактирате и нас на [email protected] или на броевите 02 609 10 10 / 075 388 895 / 071 388 880 / 070 244 818.

Што е “Промо код” и како да го добијам?

Промо код е единствен код кој го има секоја компанија која има склучено договор со Sportmaster. Промо кодот можете да го добиете од одговорното лице или од секторот за човечки ресурси во Вашата компанија.

Компанијата во која работам не е дел од Sportmaster системот. Што да правам?

Оставете ни ги деталите за контакт од одговорното лице од Вашата комапнија тука, или предложете ја Sportmaster програмата на одговорното лице од Вашата компанија.

Контакт

Доколку не го пронајдовте одговорот на Вашето прашање, Ве молиме исконтактирајте не на [email protected] или на броевите 02 609 10 10 / 075 388 895 / 071 388 880 / 070 244 818.