Доколку компанијата не ја покрива Вашата месечна претплата, уплатите се извршуваат online преку Вашиот профил на нашата веб страна или Sportmaster апликација. Во Вашиот профил, во полето ”Уплати” можете да одберете пакет, како и да ги погледнете сите предходни уплати.
Не, претплатата трае до крајот на тековниот месец за кој имате извршено уплата.
Да, можете да одберете за колку месеци сакате да извршите уплата.
Да, доколку не извршите уплата или не се пријавите како активен челн за тековниот месец Вашата претплата ќе биде паузирана.
Не. Вашата претплата важи само за Вас и не може да се пренесе на друго лице.
Ве молиме контактирајте не за да ја разгледаме оваа можност.
Сите Sportmaster претплати се месечни и траат до крајот на тековниот месец.
Доколку добиете ваква порака тоа значи дека e-mail адресата веќе е во нашиот систем, односно некој корисник веќе ја искористил Вашата e-mail адреса. Доколку тоа не сте Вие, Ве молиме исконтактирајте не на [email protected] или на 02 609 10 10.
Sportmaster претплата преку компанија можете да добиете со креирање кориснички профил тука и внесување на потребните информации, како и промо кодот за Вашата компанија, кој можете да го добиете од Вашиот менаџер за човечки ресурси.
Обратете се на одговорното лице или до секторот за човечки ресурси во Вашата компанија. Секако, секогаш можете да не исконтактирате и нас на [email protected] или на броевите 02 609 10 10 / 075 388 895 / 071 388 880 / 070 244 818.
Промо код е единствен код кој го има секоја компанија која има склучено договор со Sportmaster. Промо кодот можете да го добиете од одговорното лице или од секторот за човечки ресурси во Вашата компанија.
Оставете ни ги деталите за контакт од одговорното лице од Вашата комапнија тука, или предложете ја Sportmaster програмата на одговорното лице од Вашата компанија.
Доколку не го пронајдовте одговорот на Вашето прашање, Ве молиме исконтактирајте не на [email protected] или на броевите 02 609 10 10 / 075 388 895 / 071 388 880 / 070 244 818.